borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Borgström - 27 januari 2014 11:30

       

Av Elin Borgström - 26 januari 2014 16:00

Okej, jag vet, man ska inte knarka, man ska inte köra full men… Tänk er själva. Du har varit känd i ungefär 6 år, de enda du har runt dig är skrikande fans, fotografer och livvakter. (i och för sig kan man ju bli peppad av fans .)Du kan inte gå någonstans utan att någon fotar dig. Du är helt ensam även fast du har massa människor runt dig, du känner dig så himla ensam. Du måste prestera och sjunga bra hela tiden. Även fast du är sjuk eller bara har en dålig dag så måste det vara du som står upp. Du ska ge alla glädje men tänker någon på dig...? flera miljoner människor hatar dig och vill att du ska dö!


Jag är inget stort Justin fan direkt men han är bra ibland. Jag är directioner men har ALDRIG skickat hat till honom och skulle aldrig göra. Mitt liv skulle inte direkt bli bättre om han försvann.  Jag tycker bara så himla synd om honom. Nån måste ta tag i honom och hjälpa honom. Han måste få hjälp för man kan inte vara stark och göra fansen glada hela tiden. Han mår också dåligt ibland antar jag men de flesta ser honom bara som en reklam skyllt. Ing känslor, vill bara ha uppmärksamhet.

Här är en polisbild på honom. Han ler. Men håll för munnen och se på hans ögon, ser han fortfarande glad ut? You decide..

.  


Av Elin Borgström - 26 januari 2014 11:27

today averybody, i'm going to grandma! jag tror att vi äter där och sen åker jag och gymmar. Gymmade igår också så mina ben=spagetti! Aja, intresseklubben kan ju anteckna min dag... nämen det här blir ett tråkigt inlägg men ha en bra söndag. 

 

Av Elin Borgström - 25 januari 2014 15:13

Har du klappat ett vilt djur? Hmm… kommer inte ihåg.

Vad är det roligaste du sett ett djur göra? En elafant drog min syssling upp och ner med sin snabel.

Finns det något djur du kan ha ihjäl utan att må dåligt efteråt? Nej. Men om jag råkar döda en myra och inte vet om det så mår jag ju inte dåligt för jag är omedveten om att den dog.

Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur? Elefant, helt klart. Jag skulle kunna rida på den till skolan.

Länka ditt favoritdjurklipp på youtube. Vet inte vilket, har sett många roliga.

Hiss & Diss – Husdjur. Hiss- Alla nästan… Diss- spindel insekter. USH

5 djur du tycker ser riktigt roliga ut. Myrslok, blobfisk och kamel.  

Av Elin Borgström - 24 januari 2014 19:28

Veckan har gått ovanligt fort men jag tror att det kan vara för att jag har gjort så mycket. Ni kan se veckans shema här. chemat brukar typ bara se ut: youtub från klockan tre till klockan sex, mat, sen internet, (kanke träna), och sen sova...

roligt? Japp, jag vet?

Aja ha en trevlig helg fina bloggläsare

Now I just gonna be relaxing.... see that on my shirt?

 


Av Elin Borgström - 23 januari 2014 19:45

 

Av Elin Borgström - 21 januari 2014 20:57

hahahha, herregud. Jaha då har man testat på yoga. Då kan jag pticka av det på listan: Kul men inget jag vill hålla på med. Det handlade jättemycket om att ndas in och tänka på sina djupa andetag. Det var faktiskt ganska jobbigt. Aja, nu ska jag sova för imorgon blir en till underbar dag! (kanske lite överpositiv men varför inte...?)

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards