borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Borgström - 21 januari 2014 15:51






kommentera!

    

Av Elin Borgström - 20 januari 2014 17:09

Måndag: Jag måste plugga till engelska förhör och kanske gymma om jag hinner.

Tisdag: jag ska testa yoga.

Onsdag: Jag och Sanne ska på marknadsundersökning, sen ska jag plugga matte.

Torsdag: Jag ska på dans.

Fredag: Vilodag typ men jag ska ju till skolan såklart.


Är i skolan varjde dag såklart och det jag har skrivit ^är det jag ska göra efter skolan. 

   

Av Elin Borgström - 19 januari 2014 22:29

*jag och mamma åkte till tumba och letade skor till mig, hittade inga men jag hittade visibly clear kräm och hår grej haha.

*Vi gick en lång promenad och när vi kom hem åt vi megabulle och varm choklad.

*Vi krossade pepparkakshuset.

*Jag målade naglarna och nu så ska jag snart gå och lägga mig. 

   

Av Elin Borgström - 18 januari 2014 23:27

I början av året så började en utmaning, bloggutmaning365. Man ska göra ett inlägg vare vardag i veckan för att hålla bloggen igång. Jag tänkte vara med i den men att jag gör ett inlägg i veckan då jag gör allt som man ska göra just den veckan. Här är länken om ni också vill haka på. http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html Jag fkriver vecka tre nu så ni får se typ hur det är haha.


Vilken är din favoritfilmgenre? Hmmm. INTE skräck i allafall. Haha

Ser du helst på film hemma eller på bio? Det är mysigare hemma men det är "roligare" på bio.

Vilken är din favoritskådespelare? Leonardo Dicaprio och Lucy Hale I think.

Om du fick leva i en film, vilken väljer du? teletubbies. Om du är född 1999 typ när jag är född så vet du vilken film jag menar.

Tipsa om vad du vill som har med film att göra. Se på Shes the man. haha, typ. Den är bra.

Hiss & Diss - Filmer. Hiss- Hitta nemo. Diss- Har inte sett någon som jag verkligen tycket var dålig typ.

5 filmer man inte får missa- Hitta nemo... kommer inte på nån mer. Mamma mia kanske... vet inte!

Så det är så det kommer se ut typ... You like???    

 




Av Elin Borgström - 18 januari 2014 22:26

Ser inte så jättestor skillanad men nu är det kind of fresh. Blev allafall nöjd!

förlåt för suddig vänsterbild...

 

Av Elin Borgström - 18 januari 2014 22:24

Här komemr det jag köpte när jag var i stan igår med Sanne!

Om ni vill veta vad något kostar så kommentera. 

Glad lördag på er!

 

Av Elin Borgström - 17 januari 2014 22:23

Har nu varit i stan med Sanne. Vi tog buss, tåg dit direkt efter skolan och jag kom hem runt halv åtta. Köpte lite grejor som jag kan visa imorgon när jag har hämtat min systemkamera hos pappa. It's a mum week now. Aja nu ska jag se på tv med mamma tror jag så aaaa.

Trevlig helg bästa läsare!

 


Av Elin Borgström - 16 januari 2014 22:34

Nu har jag pluggat klart och skickat in som ska skickas in. Nu sitter jag och kollar på debatt. De pratade om feminism. Är ni feminister? Jag vet inte riktigt om jag är feminist, det är så konstigt men jag tycker att det är sjuuuukt dåligt att kvinnor får mindre lön. Om en tjej är exakt lika bra på ett jobb som en kille så borde de väll få exakt lika mycket lön. Man ser bilder på sociala medier om att jag ska använda hen och sluta raka benen. Jag rakar mina ben och jag ar bh och jag tänker inte sluta göra det för att någon vill att alla ska se lika dana ut. Sen så respekterar jag självklart de som vill klä sig i det motsatta könets kläder, killar som vill använda smink och tjejer som inte rakar benen. Jag vet inte vad jag tycker om ordet hen, det är lite klurigt för det är så svart att veta om folk vill bli kallade hen och det är svårt att veta om det är en människa som man ser och inte vet om det är en kille eller tjej men "hen" vill inte bli kallad hen, vad gör man då. Jag tycker dock inte att det är bra att allt ska vara så pluttinuttigt med tjejer och allt ska vara så coolt med pojkar. jag är tjej, jag har spelat fotboll, jag är med på alla idrottslektioner och jag gymmar.Alla borde få vara preciiiis vilka de vill. 


Antar att alla har slutat läsa nu men ville bara skriva lite. Puss!

bra kvalité, jag vet!

 


Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards