borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Borgström - 8 januari 2014 00:03

Idag är det skola (kl är över 00:00) Orkar inte, jag känner att jag borde gå och lägga mig nu och borde ha gjort det för länge sen men jag känner inte för det haha. I allafall så är jag taggad inför i morgon endast för att jag har saknat mina underbara vänner. Aja jag ska väll ta att röra på mig in till badrummet och borsta tänderna, i allafall så uppdaterar jag mer i morgon. 


Kram och puss. 

 

Av Elin Borgström - 8 januari 2014 00:03

 

Av Elin Borgström - 6 januari 2014 20:19

Såg den här videon för ett tag sen och ni är bara tvungna att kolla på den. Det är så fint. 

Såg den nyss på http://www.nattstad.se/feliciasidholms men hade sett den innan, men hon gav mig idén att sprida den till er. 

Av Elin Borgström - 5 januari 2014 20:40

Haha, typ några dagar sent så kommer nu några bilder från nyår. Flest från fyverkerierna

                       

Av Elin Borgström - 5 januari 2014 15:44

Skypar med Sanne nu. Senare ska jag åke till henne så det blir super roooligt.    

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards