borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Borgström - 15 januari 2014 23:09

har preis duschat nu. tränade lite innan, strechade och sådär eftersom jag måste komma i form för dansen börgar på torstag. Jag vet inte om jag sa det men jag ska byta grupp så det blir spännande, lite läskigt men sägert bra. 

sweet dreams!   

 

Av Elin Borgström - 15 januari 2014 18:34

 

Av Elin Borgström - 15 januari 2014 18:26



klick på bilden för att komma till bloggen! 

 





Av Elin Borgström - 15 januari 2014 18:05

Joooup. Då ska jag plugga nu då, minst en timme kommer jag hålla på. Jag ska skriva en uppsats om abort vilket faktist ibland kan vara intresant. Lite i allafall men det är svårt...

Sen ska jag plugga matte, fick kluringar av min lärare. Wow, mycket fritid man får nudå!? näe jag skoja men aja nu ska jag väll försöka få det genomförda också. 

Kraaam!

 

Av Elin Borgström - 14 januari 2014 19:30

I år ska jag försöka träna mer än förra året. 

Hur ska jag träna?

Jag har skrivit massa lappar med träningsgrejer på, lapparna har jag lagt i en burk som står i mitt rum, jag ska ta en lapp (oftast varje dag) och göra det som står på lappen. Jag orkade dock inte skriva så många lappar så jag bestämde mig för att göra 35 tror jag det blev men jag ska ta slut på lapparna i burken 10 gånger. Sen så ska jag såklart fortsätta dansa men jag ska byta grupp igen på grund av att jag vill bli bättre så jag hoppar upp en grupp. Sen så tror jag att jag ska försöka träna mer på gym/ utomhus, asså typ springa och så så det här (hoppas jag) blir ett bra tränings år, man kan ju undra hur länge jag kommer hålla löftena jag nu yttrat. 

 


Av Elin Borgström - 14 januari 2014 19:03

 

Av Elin Borgström - 12 januari 2014 21:48

Jag har gjort en omröstning här på bloggen så ni får gärna fylla i om ni vill. Den är på vänster sida en bit ner!

"vem är bäst?"

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards