borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2014

***

Av Elin Borgström - 4 januari 2014 18:48

 

Av Elin Borgström - 4 januari 2014 18:18

Ny disegn, johopp. Inte så lyckad... Aja, orkar inte göra en ny nu typ men imorgon så ska jag i allafall gå och hämta kameran hos mamma så jag kna lägga upp lite bilder med bra kvalite. Då kan jag också göra en ny design tror jag... Kram! 

(ni får en arkivbild så länge...)

 

Av Elin Borgström - 2 januari 2014 23:45

Första inlägget 2014, det måste bli bra. JAg tänkte lägga upp massa fine bilder jag har tagit i Örebro och skriva an lång fin text om hur 2013 har varit men jag är sjuk.(ont i huvudet+halsen) Fuck it... I Örebro i allafall så har jag haft så underbart roligt. En dag så var vi på boda borg (om ni inte vet vad det är så googla, orkar inte förklara.) Och nyårsafton var jätterolig också. Allt var jätteroligt men jag blev sjuk den dagen vi skulle åka hem, alltså typ idag. 


Jag har ätit så mycket onyttigt, godis, snacks, druckit läsk, ätit ännu mer godis. Herregud. I allafall så ska jag börja träna direkt när jag blir frisk och då får ni säkert massa bilder också.

Juste, min kamera är hos mamma för när vi kom hem från örebro så åkte jag till mamma men hon skulle typ operera sitt öga och kunde inte göra det om hon var sjuk och hon trodde att jag skulle smitta henne eftersom jag blev smittad av Bell som blev smittad av Jossan. Så jag åkte till pappa och glömde min kamera hos mamma. Klant Elin... Klant. Aja så ni får en bild med dålig kvlité tagen med datorkameran. Njut...

Det känns ju jätte bra att min första bild till 2014 är en bild på mig när jag ligger i min säng håller för ögonen och är sjuk. 

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards