borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Borgström - 12 januari 2014 16:41

Längd och skostorlek?- 168 & 38 typ
Vart bor du? Utanför Stockholm
Bor tillsammans med? Mamma och storasyster och storasyster och pappa, byter vartredje vecka. 
Bor du i villa eller lägenhet? Kedjehus
Vilket år tar du studenten? 2018
Något jobb? - Nej.
När gick du upp i morse? -
 12 över två...
När ska du sova? -
 vet inte, hähä
Duschat idag?
 Nejp
Kramat någon idag?-
 Jupp
Pussat någon idag? - Nej
Dagens klädsel? –
Mjukisar och en tröja
Dagens smink? - nada
Vem kramade du senast? - 
Mamma tror jag  
Har du pojk-/flickvän? -
 Nej 

(favoriter)
Låt? - Strong (one direction) 
Mat? - riiis
Dryck? - Vatten
Färg? -
 Ingen aning
Stad? -
 London 
Land? - England, usa 
Ämne i skolan? Idrott tror jag. 

senaste:
Personen du tänkte på? - Zayn Malik 
Gången du spydde? – Kommer inte ihåg, och det är jag glad över... ush
Gången du grät? -
 På en Engelska lektion för ett tag sen av skratt hahah. 

Pizzan du åt? - banan och curry men jag kommer inte ihåg när...
Gången du var i Göteborg? - 
läääänge sen... kommer inte ihåg.
Gången du var i Stockholm? - KOmmer inte ihåg men det var inte så jättelänge sen.
Gången du var full? - Har aldrig varit det...
Gången du var hög? Aldrig

antingen eller:
Svart eller vitt? - vet inte
Hund eller katt? - Vet inte...
Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma tror jag...
Tvspel eller datorspel? – dataspel
Singel eller upptagen? singel.. ;)
Big Brother eller Paradise hotel? - Gillar inget men Paradise hotel
Blont eller brunt hår? - Jag har blont men jag vet inte om jag tycker det är finast..
Mörk eller ljus ögonfärg? – vet inte...
Choklad eller lakrits? – choklaaad
Göteborg eller Stockholm? – Bor närmare Stockholm men vet inte om jag gillar det mest!
Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
Coca cola eller fanta? - Fanta
Pizza eller kebab? - kebab... eller vänta, jag vet inte.
Randigt eller prickigt? - Beror på vad det är... 
Älska eller älskas? - båda
Leva eller dö? - Men gud haha, leva?

antal:
Personer du älskar? - runt 15-20 kanske...
Personer du hatar? - ingen
Gånger du druckit alkohol? - Proud to say inga!
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? No one 
Glassar du ätit på en dag? - fyra tror jag... är det mycket? 
Festivaler du varit på/ska på detta året?
 Ingen typ
Personer du saknar just nu? –
åtta
Gånger ditt hjärta brustit? - Inte lixom brustid men det har ju fått några små sprickor...
vem:
Vill du kyssa nu? - De ni hahahhaha. (Irl no one) 
Sjöng du senast för? - alla som lyssnade när jag hade tråkrigt 
Spelade du tvspel med senast? – Sanne
Vill du ta med på resa nu? - Ett "gäng" från skolan... skulle va sååå kul
Vill du kasta en sten i huvudet på? -
 Hitler.... är det elakt?
Förtjänar att dö? -
 Ingen!
Är söt? -
 Allaaaaaa
Vill du sova jämsides med i natt? -
 Inte fan vet jag. haha 
vad:

Gör dig glad? - Mina vänner...
Gör dig ledsen? - Sorgliga filmer och låtar
Vill du helst göra nu? - Träna.........
Önskar du att du slapp göra? -
 Plugga, antar att jag inte är ensam om det.
Vill du ha nu? -
 Godis
Önskar du dig i födelsedagspresent? -
Underlack till mina naglaaaar.
Längtar du till?  Värme
Tycker du om dina betyg? -
 Nja, jag sänkte mig i två ämnen men det kunde ju varit värre.
Ångrar du i ditt liv? -
endel saker men gjor är gjort. 
Är det bästa som hänt dig? Jag vet inte. 
Hur mycket är klockan? -
 17:08

 

Av Elin Borgström - 12 januari 2014 16:26

Zayn from One direction fyller åååår!

Herregud! helt amazayn... see what I did there!? I allafall har får ni 10 bilder på Zayn Javaad Malik. Grattiiiiiiis!

                   

Av Elin Borgström - 11 januari 2014 16:24

 

Av Elin Borgström - 11 januari 2014 15:56

(fin tubrik, jag vet)

Hejsan hejsan broes!

Vad har ni för er?

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag... Jag vill träna mn är förkyld och det är sååå tråkigt men jag har druckigt honungsvatten och vilar lite idag så det blir nog bättre. (have to be posetiv)

Sen i kväll så ska jag kanske plugga lite för man vill ju inte börja terminen med att hamna efter...

     



Av Elin Borgström - 11 januari 2014 02:45

I vanliga fall skulle ett vanligt blogginlägg på min blogg se ut ungefär såhär:


Halloj!

Idag var jag i skolan as usual. Efter skolan så var gick jag hem och tittde på youtube videos. Sen när Bell kom hem så gick vi ner till ica och handlade lite godis sen kollade vi på saw och sen på projekt prinsessa haha. Men nu ska jag typ sova om ett tag I think.


Men... tycker ni att det är bra att jag skriver lite "slarvigt" eller vad man nu ska säga, att jag använder Svengelska och så. Tycker ni det är bra eller borde det vara såhär?


Hej!

Idag var jag i skolan som vanligtl. Efter skolan så var gick jag hem och tittde på youtube videos. Sen när Bell kom hem så gick vi ner till ica och handlade lite godis sen kollade vi på saw och sen på projekt prinsessa. Men nu ska jag sova om ett tag tror jag.


Jag själv tycker att det blir lite tråkigare men vad tycker ni?

 


Av Elin Borgström - 10 januari 2014 16:52

Fredag igen nu då! Hallelujah.

 

Av Elin Borgström - 10 januari 2014 08:47

Var så himla trött igår när jag kom hem för efter skolan tagga jag, Sanne och Hanna till Centrum och handla lite. Vi var inte mindre klantigare än vanligt men nu ska vi inte gå in för mycket på detaljer. Sanne var tvungen att gå hem men jag och Hanna stannade och åt på subway. Johanna kom efter ett tag också. Sen åkte jag hem och sov. Puss!

Av Elin Borgström - 9 januari 2014 00:43

Skolan hsr börjat igen nudå, vi satte igång med vanliga lektioner direkt medans jag hörde att många andra skolor hade upprop och fick sen gå hem. När jag kom hem så var jag jättetrött och somnade direkt i soffan, jag vaknade vid 7 och åt middag, jag somnade igen och sov till 23.32 då jag gick och borstade tänderna och nu ligger jag här i min säng och kollar twitter, insta och fb. Ska väll snart sova så puuss!

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards