borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Borgström - 26 januari 2013 20:20

Sitter hos mammas kusin, Jon är lika gammal som Bell, 15. Trevliga människor. William är här, han är så söt! (Flisan är moster till honom)Vi har ätit gott, och så. Nu sitter vi och kollar på AFV.

Ha det bra

Av Elin Borgström - 26 januari 2013 11:53

Igår vid typ åtta, halv nio, så bakade jag. Och bell muffins! Gott...
Senare på kvällen så gjorde vi inte så mycket.
Idag så vaknade jag vid tjugo i sju?! Nejmen hade ont i magen så kunde inte sova. Men har tagit en Alvedon so now it's getting better...
Kram

Av Elin Borgström - 25 januari 2013 16:51

Gjorde lite ändringar och blev VÄRKLIGEN inte nöjd. Men orkar inte byta så får ha så et  tag nu!


hoppas att ni står ut

Av Elin Borgström - 25 januari 2013 15:50

Fredag idag. igen. Aa. På träslöjden idag så gick min planka nästan sönder, bara nästan, inte ens det, det synteas knappt. i alla fall så tog min slöjdlärare den och bara bröt av den och ba: limma här! Asså!?!? blä. Aja resen av dagen var väl helt okej. Nu så har jag kommit hem, till pappa, ska snart till mamma. 


Aja, trevlig helg.  

Av Elin Borgström - 24 januari 2013 13:38

Sitter nu och rast, eller jag har igentligen slutat men jag ska ha utväcklingsamtal klockan tre.
Which me Good luck!

Av Elin Borgström - 24 januari 2013 07:38

VAknade vid typ halv sju av att det var någon som dunkade i någon vägg, gick upp åt frukost och nu så ligger jag i sängen och orkar inte gå upp men jag måste!!!                   Världens tråkigaste inlägg men ni får mer uppdatering sen.


Tjollahopp

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards