borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Borgström - 8 januari 2013 07:39

Snart så ska jag gå ocg göra mig iordning för skolan. Jag orkade faktiskt gå upp efer en stund av vilan i min säng men syster och pappa var på så bra humör så jag kunde ju inte låta bli att vara pigg. HAHA, jeg tror att det blir en bra första skoldag igaaaag. 


kram

Av Elin Borgström - 8 januari 2013 01:10

Skola i morgon och jag kan inte sooova... What To Do?

Av Elin Borgström - 7 januari 2013 18:51

Tisdag imorgon= skooola= noooooo. Ska bli så himl tråkigt men jag får ju se mina frendosar varje dag och det är bra så det finns ju något posetivt! btw så var jag med några polishar idag hos mamma, sen så gick jag till pappa och åt maaat och nu så händer det inte så mycket. 


kramizzz    

Av Elin Borgström - 7 januari 2013 13:51

Idag så vaknade jag vid tjugo i tolv, jag fattar värkligen inte hur jag ska orka upp i morgon till skolan. I dag så ska jag vara med några frendosar, vet inte riktigt vad vi ska göra. Vi får se. Jag uppdaterar mer sen.


K R A M

 

Av Elin Borgström - 6 januari 2013 22:15

Har sjukt tråkigt så...


1. Hur gammal är du om fem år? 19

2. Vad vill du igentligen heta? Vet inte
3. Hur lång är du? 165 cm kanske?
4. Vilken är den senaste filmen du sett? the note book
5. Vem ringde du senast? Bell

6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du skicka? Oki :-)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda...

10.När såg du senast din mamma? några timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du? typ grön, blå, grå tror jag.

12. När vaknade du i dag? halv ett.

13. Vilken är din favoritjulsång? summer love by: one direction
14. Vilken är din favoritplats?  på öland/ gos Bibbi.
15. Vilken plats föredrar du minst? Antarktis
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i ett hus...?
17. Vad skrämde dig om natten som barn? monster
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jullan
19. Hur stor är din säng? vet inte hehe,
 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i en stor T-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? just nu, tre
23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i? en
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? ibland
27. Vilken är din favoritglass? no idea...
28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka.. mums

29. Tycker du om kinamat? en del
30. Tycker du om kaffe? nooooo
31. Vad dricker du till frukost? mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? oftast höger. men vrider på mig ganska mycket

33. Kan du spela poker? nej
34. Gillar du choklad? Jaaa,
35. Är du en beroendemänniska? va? 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? aa, eller jag vet en.

37. Vill du ha barn? kanske sen, but i gotta live my life first.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite, lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Neeej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? vet inte höhö
42. Äger du dyrbara smycken? I don't think so
43. viken är din favoritgrupp? 1D, ofc
44. Kan du rulla med tungan? hah, nej.

45. Har du några syskon? Bellan
47. Vad har du för ringsignal? Iphones standard signal
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Joupp

49 . Flörtar du mycket? haha nej.
50 . Vad drack du senast? mjölk
51. Kan du byta olja på bilen? vem kan inte...? jag
52. Vilken är din favoritårstid? Sommar/ vinter 
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser "mitt perfekta liv" nu.
54. Läser du dagstidningen? noup

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du när du åker bil? Alltid
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lugna favoriter tror jag.
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? ett telefon nummer tror jag.

59. När var du i kyrkan senast?  I sommras
60. Vem var din favoritlärare på lågstadiet? Don't remember.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? två nätter.
63. Vad lyssnar du på just nu? Change My Mind by: One direction

64. Har du varit med i tidningen? Aoup
65. Vad är det konstigaste du har ätit? ingen aning
66. Vem såg dig naken senast? ähh, jag.
67. Vad är det för färg på din tandborste? gröööön


68. Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? bibbi tror jag.

70. Har du någon piercing? naaaaj
71. Din största vinst? 90 kr...

72. Vad åt du senast? en daim

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook och någras bloggar.
74. Är du fåfäng? va?
75. Ångrar du någonting du gjort? eh.. Jaaaaa
77. Vilket är ditt drömjobb? Författare och skådespelare.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Aaaa
79. Vad har du haft för husdjur? Kanin och hund.
81. Svär du ofta? some times.

82. Sverige när det är som bäst?  En varm sommarkväll.
83. Kan du åka slalom? Aaaa...
84. Vad har du ätit i dag? pannkakor och köttbullar och spagetti.
85. Vad är din favoiritmat? Kyckling och ris

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? min näsa.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Ben, rygg, händer, fötter öron.

88. Är du singel? I stalking my five boys on internet

89. Är du flygrädd? Inte så mycket.

90. Har du A i något ämne? A, Aaa.


Av Elin Borgström - 6 januari 2013 21:06

Hejsan svejsan!

Idag så vaknade jag vid halv ett (fattar inte hur jag ska orka gå till skolan klockan åtta på tisdag)och gick upp och åt pannkakor, sen så vid tre så gick jag hem till mamma och så kom några frendosar dit och vi spelade spel, snackade lite och hade det kul. Sen vid sex så kom papp och häptade mig hos mamma och så åkte vi och gtmmade. Sprang på rullband och cyklade lite och så. Och nu så har jag duschat och ätit och nu så ska jag väl läsa lite i min bok eller nått.


Kraaam


Av Elin Borgström - 6 januari 2013 02:25

Halloj....! Är inte alls trött faktisk men jag ska väll försöka aova snart... 

I morgon så ska jag, pappa icg bell gymma och så ska jag vara med några polare hähä.

Men jag uppdaterar ju imorgon.


Good night my sweeties! 

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards