borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Borgström - 12 januari 2013 14:42

Vaknade vid halv tolv och gick upp och åt frukost och bla, bla, bla. Ny så sittar kg i allafall och pluggar matte har redan pluggat lite SO och Spanska. Så idag så blir det plugg, plugg, plugg och lite mera pluuugg.

Kraaam

Av Elin Borgström - 11 januari 2013 19:25

Haha! rubriken... tönt.

man jaja. skola idag igen men det är fredag så det nice.   

Det hände inte så mycket ovanligt i skolan. Sen efter så gick jag hem till mamma, ska vara här denhär veckan nu. Jag var med några kompisar först sen så åt vi. kycklingspett men jag var inte så hungrig. Hade ätit gröt till mellis höhö. när jag gjorde mat så brände jag mig på spisen. AAAAAAJ! det gör så j*vla ont AJ, AJ, AJ. Nu så har jag typ nån gele på handen men det gör typ lika ont ändå.  


 

Av Elin Borgström - 11 januari 2013 07:47

  Im alive!

sorry för dålig uppdatering men det var lite mycket att göra igår, plugg, plugg, plugg och lite mer plugg men jag gjorde inte så mycket igår after the school. pluggade! men idag är det friday!! NICE!! ha en bra dag pluttishar.

Nu har jag riktigt brottom till skolan så aaa.


K R AAAA M


Av Elin Borgström - 9 januari 2013 23:47

Ja... dagen. jag har ju varit i skolan som vanligt over again. under jullovet på bilden så skulle vi(om man inte redan var klar sen tidigare) rita ett självporträtt. bla, bla, bla. Min förmåga att rita självporträtt är ju bra. NEEEEJ. men jag fick allafall D på den uppgiften.

onödig information. 

Ännu mer onödig införmation:

Ja sen efter skolan så var jag hos mamma en stund och sen så gick jag till pappa och åt och efter det så åkte vi till gymmet och gymmade hah ofc.

Jag och min mor hähäh har tävling denhär veckan, vem som kan gå flest steg och idag så gick jag 12170 steg so I'm proud now. 

Men nu är jag trött så sleep well my beatifules.

Av Elin Borgström - 8 januari 2013 22:31

Nästan allt är från "kiss you" musikvideon.

                          Ska typ sova nu så... KRAAAAM

Av Elin Borgström - 8 januari 2013 16:33

Idag så var det första dagen i skolan.
Standard fråga: hur känns det? Ja, dagen gick fort men det första våran NO lärare sa: vi ska ha prov! Kuul? Nej! Nu i alla fall så är jag hos bibbi och vi har gett varandra julklappar. Jag fick jätte fina. Ett skal och ett armband som hon fick likadant. Tack pruttis... Tack tack tack!!! Det kanske är lite sent men bättre sent än aldrig. Haha... Kram!

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards