borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Borgström - 16 januari 2013 20:36

VAknade vid halv sju fixade mig och gick till skolan. 

I skolan på so:n så hada min lärare genomgång, alla satt tysta och lyssnade. JAg skulle ta upp benet och såta foten på stolen brevid mig lixom. MIna byxor spricker!!!! Det var lite pinsamt! Haha. desutom så var det mina favorit jeans. :(

Aja. Efter skolan så gick jag till ica och köpte tuggumi. De smakade sjukhus :( ÅÅÅÅh. Awyway. Kom hem vid halv fyra, satt lite vid datorn sen så somnade jag i soffan vid halv sex och sov till typ halv åtta. ZzZz ZzZz ZzZz. Sen så åt jag och efter det så åkte vi och hämtade Bell på stationen och nu så sitter jag här, i min ensamhet, alone. Nej skoja, Bell och mamma är hemma. 

 

K

KR

KRA

KRAM

KRA

KR

K

Av Elin Borgström - 15 januari 2013 08:07

Tiasdag idag igen... Gick upp för typ en kvart sen. har ätit frukost och klätt på mig skolkläder så nu innan jag gå så ska jag väl plugga lite Engelska .

Dagens outfit:

Jeans: Cubus

 

Tröja: Cubus

  

   

Iphone: Vanlig vit bumper.

K r a a a m

Av Elin Borgström - 14 januari 2013 21:17

Aa. Jag var ju is skolan idag... asså jag tycker att det är sjukt mycket plugg. vi har NO prov den typ 22 januari och till det så ska vi läsa massa papper om rymden och så, SO prov vecka 5 om det antika grekland, göra klart en text om det Trojanska kriget i SO, Läsa i nån himla bok i svenskan, matte, Spanska glosor, Och i Engelska så har vi massa glosor och kunna förstå en text till på onsdag!! Pallar fan inte med allt. Men, men,

där fick ni lite onödig fakta.

Efter skolan så taga jag till Whilmut, efter ett tag så kom BIbbi och vi typ snacka tog lite bilder och så. Sen  drog vi hem till Whilmas pappa och åt och pluggade, nu är jag hemma. Har precis duschat och pluggat engelska... JA JA, är så himla trött så jag ska väll lägga mig och läsa ett tag i den där boklen ett tag. 

Hoppas att inte ni har det lika stressigt som jag...


KRAAAAM på er!  

Av Elin Borgström - 13 januari 2013 18:32

Ja... som rubriken säger så har vi krossat (eller vsd man säger...) pepparkaksuset. Mums... Ville bara säga det hehe.. var inte så mycket annat att uppdatera om så jag antar att det här är det sista inlägget för ikväll så hörs vi imorgon...

ååh juste, ni har väll inte glömt frågestunden som jag hade för typ ganska länge sen? fråga fråga fråg.


godnatt och kram (men jag ska inte gå och lägga mig nu men sen) HAH



Av Elin Borgström - 13 januari 2013 14:54

haha... jag pluggar idag med... jag har gjort ett litet skema på vad och när jag ska plugga och just nu så har jag varit ute på en prommenad men jag har pluggat matte och snart så ska jag plugga spanska. Ja... 


kram  

Av Elin Borgström - 12 januari 2013 21:00

idag så fyller Zayn från one direction år! garttis, garttis, garttis!   

Han fyller 20. the time go so fast. och ja, det lät mycket bättre på engelska höhö. 

Mina pojkar, de blir så stora. Och där var det litte mamma varning. HAHA.

Men grattis brooo! vas happening?!?!

 

 

Bio

Av Elin Borgström - 12 januari 2013 20:59

Efter allt pluggande så nerstämde jag och mamma oss att vi skulle hå på bio. Vi såg berättelsen om Pi. Vi tog en klassiker popcorn bla, bla. Bion var bra. Den var superbra animerad! Nu är jag hemma och äter nachos. Dagens bio outfit är:
lila tröja: kaphal
Svart tröja: ?
G-star jeans: Turkiet?

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards