borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Borgström - 23 januari 2013 20:23

(Williamspetzreplik) 


JA... Idag efter lunch så gjorde ci ju filmprocheeeeket. Aa och när jag kom hem så llippte jag i hopp filmen, och så kollade jag på bloopers, så kuuuul dog! Sen så bakade jag och min fader sockerkaka och den blev  

Sen så spelade jag lite gitarr. Nu så lyssnar jag på musik och bloggar! förvånade? 


K.A..A...A.....M  

Av Elin Borgström - 22 januari 2013 22:26

Badade nyss, försökte läsa en bok i badkaraet men det gick ju sdär, fick kramp i armarna. Så jag gav upp, det var ju inte helt safe heller eftersom det var en lånebok från biblioteket och jaaa.

Sen så spelade jag lite gitarr och nu så ligger jag här i min säng och ska sova.


good night sweitys!  

Av Elin Borgström - 22 januari 2013 16:50

Aa... Heeeej. 

Idag så var det ju NO prov som jag hr tjatat om så mycket. sorry, men det gick bra faktiskt (tror jag)

Vi slutade ju efter lunch idag, eller vi har ett grupparbete att göra så vi gick hem till mig och fixade lite med det. Efter det så gick jag till ica, köpte lite mellis och sen så gick jag till skolan igen för jag hade typ glömt min mobil där, när jag kom dit så var dörren låst! FICK TYP PANIK. men jag stod där och väntade... och till slut så kom det någon och öppnade. Tillbaka till grupparbetet där hemma. Jag klippte ihop en film som vi skulle göra och nu så sitter jag här och äter mjuka tacosbröd! :D  

Av Elin Borgström - 22 januari 2013 07:56

Hallojsanpåeralladärute!

ääh. Ja. JAg ska väll tagga till skolan om en timme. Men idag efter lunch så slutar vi! YEEy. vi kommer sluta efter lunch i morgon och på torsdag också för alla på skolan ska ha utväcklingsamtal då. Idag är det NO prov. INTE roligt, är inte taggad!! Men blabla, jag får hoppas på det bästa. Nu ska jag inte göra så mycket men...

Kraaam

Av Elin Borgström - 21 januari 2013 19:42

Måndag. Gillar ni måndagar? JAg kan säga att jag tycker att det är en av de tråkigaste dagarna i veckan. Vi har inte så roliga ämnen i skolan och man är sååå trött på morgonen. Men aaa, efter skolan så gick jag hem, några kompisar följde med. Vi pluggade typ bara och hade det kul. Vi körde typ blindbock också. HAHEHÄHÖ! I morgon så är det NO prov så har tränat, tränat, tränat!! Känner mig ganska säker nu i allafall.


Kraaam på er.  

Av Elin Borgström - 20 januari 2013 19:09

ja... efter en grym  dag i backen. trots att sittliften inte funkade och vi fick stå i kö efter varje åk i typ 20 minuter och jag ramlade och typ dog. Okej kanske inte dog men jag har jätte ont min arm. Så var det en bra dag. Aja, vi åt där, jag åt pannkakor! Sen så åkte vi typ och lämmnade Bells kompis hos sig och sen så åkte vi hem, vi bytte om oh sen så f´drog vi till Felicia, det var najs. Vi åt där. RIS! Vi typ snackade lite kollade på youtubeklipp och lite så. Nu så sitter jag i belen och försöker titta på Pretty little liars... men ma computer just lagging, så det går inte. ÅÅÅh är i allafall hemma om typ en kvart. JUste, det kanske kommer upp lite bilder från dagen.


Kraaaam

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards