borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Borgström - 20 januari 2013 09:05

HALLOJ! 

idag så blir det skidåkning med Bell, pappa och Bells kompis, så det blir grymt. Vaknade vid halv åtta men låg kvar i sängen till åtta. Hade väll inget mer och säga just nu. Uppdaterar senare.

Ha en fin söndag!    

Av Elin Borgström - 19 januari 2013 18:56

Vid ett så åkte vi till två gymnasium som Bell skulle kolla på, sen så åkte vi till stockholmsmässan och såg på formex. Vi åkte förbi mamma och så hämtade jag lite grejor. lalala. Nu så sitter jag i soffan och äter pringles. En yill burk till min samling. Yeees! Ska fortsätta med det. 


Kram  

Av Elin Borgström - 19 januari 2013 11:33

aloha! 


lördag idag igen. vaknade vih halv tio av att jag slog huvudet i väggen. ajjjjo. Åt frukost och nu så gör jag typ inte så mycket. Ska göra iordning mig snart. Jag, Bellan och pappa ska på nån gymnasie skola och kolla till Bell. Sen så drar vi vidare till formex. det var typ nått inrednings grej.veet inte, hehe.

ska fixa mig nu...


Ha en awsome lördag! 

Av Elin Borgström - 18 januari 2013 22:40

Sitter i min ensamhet med tände ljus och spelar gitarr.

Av Elin Borgström - 18 januari 2013 21:48

Hejsan! Kvällenärchill!
Vaknade vid halv sju, gick till skolan, hade slöjd och alla andra lektioner och bla, bla, bla. Nu så sitter jag i allafall här, hos pappa, i soffan, ser på en film, äter cheesballs och har det cozzzy!
Trevlig helg på er!

Av Elin Borgström - 17 januari 2013 21:04

hallojsan vänner! 


kom hem vid sex, pluggade lite. Har spanska förhör imorgon... :/ Jag duschade och nu så sitter jag i soffan och ja... bloggar. Ska typ gå upp och torka håret och sen gå och lgga mig tror jag.


Ful bild. Bjuder!

 


kram 

Av Elin Borgström - 17 januari 2013 10:50

Halloj! 

Är i skolan nu... Ska ha sv/so. Skriver en faktatext om det Trojanska kriget. 

Ska väll fortsätte nuuuu! 


Kraaaaam  

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards