borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Borgström - 5 januari 2013 22:16

Har varit i Örebro igår och hälsa på farfar och farmor men i det huset där de bor så har de ingen täckning?! och så åkte vi upp i svampen. Det var coolt men hissarna var asläskiga! Höhö. Nu så har vi kommit hem, ätit pizza, jag har spelar lite gitarr och nu ska jag bada. Myyys!

-

Av Elin Borgström - 4 januari 2013 12:53

Halloj! 

Vaknade vid tolv för mamma ringde ochn väckte mig, det händer typ inte så mycket idag, vi kanske ska åka till Örebro men jag vet inte när. Nu ska jag börja läsa i min nya bok. tråk men det måste göras.


kraaam  

Av Elin Borgström - 3 januari 2013 22:57

Av Elin Borgström - 3 januari 2013 22:54

Kollar på modig med mamma och vi har fotbad efter den jobbiga dagen av sömn, hehe. Filmen var bra men den hade en lite konstig handling men den var kul. Jag lånade en bok på bibblan den heter "mitt perfekta liv" och värkar bra men jag har inte börjat läsa den än men sov gått.

Av Elin Borgström - 3 januari 2013 14:18

Kommer inte att var med Whilma idag för hon är sjuk (krya på dig Whilmut)

Aa, idag så händer det typ ingenting. ska skriva lite och kanske gå ner till ica och låna en bok BORING.

Men nu så ska jag äta något tror jag.

Kraaaam  

Av Elin Borgström - 3 januari 2013 00:46

Idag mina kära bloggläsare så var Whilma här, vi gjorde inte så mycket typ snackade tittade lite på youtube och så såg vi på rosa the movie, en ganska gammal film but still good, you know.

så kollade vi på rat race men den var sådär.

nu så nu så kollar jag på New girl, WEIRD. och typ facebook lite men ska sova snart.

imorgon så kanske whilma kommer, no idea.


Men kram kram and good night sweeties.  

Av Elin Borgström - 1 januari 2013 18:30

hur känns det?

det känns bra.


Idag så har jag inte gjort någonting, eller jag har typ gjort pannkakor, vaknade vid halv ett och så har jag städat lite i mitt rum så har inget at skriva. haha, jag känner på mig att 2013 kommer bli sååå mycket bättre än förra året.

hade bara lust at säga det hehe.


kraaamish


Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards