borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Borgström - 26 februari 2013 11:06

Asså någon, jag kan ju inte bara välja en som gör mig glad, deet är ju, ganska... svårt. 

Men mina frendos, syster och one direction (weird) gör väl mig glad.    

ego

Av Elin Borgström - 26 februari 2013 10:57

Var och kollade på ego igår. Den var superbra, en film som jag värkligen rekomenderar.


Efter den så åkte jag hem till min moder. och nu sitter jag i soffan och trååååkar.  


Idag så hittar jag väll på något med någon rolig, eh...


kram

Av Elin Borgström - 25 februari 2013 15:36

Haha, arkivbild tagen för typ en månad sen. :)

Av Elin Borgström - 25 februari 2013 14:09

Var för en stund sen och åkte skridskor med mormor och Bell i det härliga vädret.
Happas att våren är på gång!

Jag ber också om ursäkt för alla stavfel under gårdagen men jag har bara bloggat från mobilen och den gör ju lite som den vill. Haha. Har ju sportlov och det är najs!
Kramm

Av Elin Borgström - 25 februari 2013 10:12

Jag älskar mina vänner!
Ett citat jag gillar är: don't feel like an ugly person, feel like a beautiful monkey

Av Elin Borgström - 24 februari 2013 21:34

Vi missade det första tåget, hittade inte 1D world och herre!:&


Jag tog taget mot mormor med syster och nu så stitter jag i soffan och kollar på spårlöst.
Visar nu vad jag köpt:
Love Harry tröjan köpte jag till syster.
Det är en liten färgklick i mitt ansikte för.... Ja mitt ansikte fastnar inte på bild.

Av Elin Borgström - 24 februari 2013 15:33

Var ju på 1D world idag med Hanna, jag köpte lite grejor som jag visar bilder på sen. Det fanns en stor vägg som alla skrev på. Det har varit en superdag! :) nu så sitter jag på tåget till tumba och ska till mormor sen. Kraaaam

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards