borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Borgström - 20 februari 2013 16:00

BLoggade inte om dagen igår men den var änå inte intressant aa. Dagen idag har inte varit å mycket roligare, vi hade bild... blablabla,NO, vi måste typ ha vita labbrockar ibland så ser ut som värsta Kemisten. vi hade Engelska prov så var i skolan till nästan halv fyra tror jag. A-barn! Eller inte... Men vi hoppas på det bästa.


kram  



Av Elin Borgström - 19 februari 2013 19:04

Asså när jag var liten.

Av Elin Borgström - 18 februari 2013 20:37

Jag tycker att vi kör på en 20 dagars lista nu... börjar imorgon/ idag
 
1: Gammal bild på mig (när jag var liiiten)
2: Tid jag saknar.
3: Random bild.
4: Något jag älskar.
5: Citat jag gillar.
6: Jag när jag ler.
7: Något som gör mig glad.
8: Outfit för dagen.
9: Mitt sovrum.
10: Ett minne.
11: min idol.
12:Vad jag ssamlar på.
13: Något jag aldrig glömmer.
14: VAd jag äter till frukost.
15: Min favorit sång.
16: En ful bild på mig.
17: Mitt favorit vinter-plagg.
18: Mina skor idag.
19: Något som betyder mycket för mig.
20: Min facebook profil.

Av Elin Borgström - 18 februari 2013 20:26

             

Av Elin Borgström - 18 februari 2013 16:10

MÅNDAG= tråååk!

Ja, efter romme så åkte jag till Sanne, sov där tills idag och så har jag ju varit i skolan. Suprise? NO.

Nu så her jag kommit hem och gör inte så mycket. Ska väl plugga lite matte snart. Prov på fredag, och engelska på onsdag. 

Lite bilder + deras bloggar.

http://sanixx.bloggplatsen.se

    http://heavenforme.blogg.se


Sitter och lyssnar på truly madly, så det blir dagens låt.



Av Elin Borgström - 17 februari 2013 16:35

Ja, var ju i romme idag. Det var najs men jag råkae släppa en lift på Hanna. Förlåt Hanna. Ja, vi åkte skidor. Hah.
Mu så sitter jag på bussen hem och vi är hemma om typ två timmar. Få drar jg till Sanne och slaggar där till i morgon. Så, ja, drt var allt för mig.
Kram
(har fotat lite idag också, så jag lägger ut lite bilder)

Av Elin Borgström - 17 februari 2013 06:27

Som jag sagt i tidigare inlägg så är det rommetime idag. Vi vaknade bid 5 (kill me)och åt frukost och lite så. Bussen gick kvart över sex. Nu så sitter vi på bussen och är i romme om två och en halv timme. Ja... Jag ägnar väll hela dagen i romme.

Kram
(det är så mörkt så det blir ingen bild)

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards