borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Borgström - 8 februari 2013 23:49

Hejsan, efter skolan så drog jag hem till mig, Johanna, Sanne och Vickan kom, vi typ åt mellis och så. Vi skulle sälja kakor men vi han/orkade inte.sen drog vi hem till min moder och nu då är vi här. Vi har lite myskväll med snacks och så. Jag uppdaterar senare så...
Kraaaam

Av Elin Borgström - 8 februari 2013 09:46

Jag försov mig till tio i åtta, åååh. Men jag kom ändå bara fem minuter sent till skolan. jaja jag hade träslöjd,  T R Å K

Sen så ska jag ha spanska.

Kram, 


ps: ni får lite bilder på our boys senare idag, men nu så har niorna nationella prov så de har stängt av internet så jag internetdelar från Johannas telefon så det är sjukt segt. det blir ett bildlöst videoinlägg.

Av Elin Borgström - 7 februari 2013 22:06

Orkade inte plugga matte sp jag drog till gymmet med Bellan och pappa.

Med detta inlägg så vill jag också säga godnatt... tror jag, näe, det blir nog inga fler inlägg idag så, god natt

Bjuder på en bild:

     

Av Elin Borgström - 7 februari 2013 20:29

matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte, matte,  och lite mer matte. Jag orkar inte!  

Av Elin Borgström - 7 februari 2013 18:04

Hallojsanvadhänderuteinöjesvärlden?

Just nu så sitter jag med Johhan i min säng och bär ju väldigt sociala, jag bloggar och Johanna spelar.
Var ju i skolan och blablabla men vi ska sälja kakor, först så fick vi sätta på ettiketter på dem och sen räkna ut hur många vi ska ha och sälja, alla ska sälja typ tio var, så, ja, intresseklubben antecknar. Vi skulle också på nån teater grej imorgon och missa alla lektioner förutom slöjden, men de skådespelarna var sjuka så jag måste göra matteläxan.
Ja, vad ska man säga...?
Kram

Av Elin Borgström - 6 februari 2013 21:32

Bakat!! Kladdkaka på menyn, supergod! Badat!! Man märker inte att jag gillar ljus hah.

Av Elin Borgström - 6 februari 2013 18:31

Halloj! var i skolan idag och blablabla. jag var på hälsokontroll med skolsyster. det gick GOOD! och om ni vill veta så är jag 164,5 cm lång. 

När jag kom hem så satt jag lite vid datorn sen vid halv fyra så somnade jag vaknade vid sex och nu  har jag ätit middag


jag tor inte att jag ville säga något mer så...

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards