borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Borgström - 16 februari 2013 23:56

Nu är det läggdags för mig och the sunshines. Imorgon ska vi upp kl. 5.
Vi ska till romme... Massa andra från skolan ska också det så det är najs men alldeles för tidigt.

Av Elin Borgström - 16 februari 2013 20:01

Nu har man varit på dans. Och nu så sitter man med Hanna på väg till Sanne. En superkväll väntar.

Av Elin Borgström - 16 februari 2013 11:55

Vaknade för en stund sen. Ska äter frukost och fixa mig, ska dansa kl halv tre. Det blir najs. Efter det vid halv sju så taggar jag och Hanna till Sanne och slaggar där. I morgon blir det skidåkning men det får ni veta mer om imorgon.
Kram
Arkivbild

Av Elin Borgström - 15 februari 2013 23:48

Jag, Sanne och Hanna tog lite bilder idag så aaa... Kolla på,detta blir ett godnattinlägg så... Puss och godnatt

Av Elin Borgström - 15 februari 2013 15:58

Aa. gårdagen var bra, har ingen lover men jag är fan inte bitter, jag har mis amigos. 


Jag hade spanskaprov idag. Var inte taggad och tror att jag kommer få F-E. Tänkte ändå inte bli spanskalärare.

Är hemma hos pappa nu. Han fyller år idag! grattis, grattis, grattis. Lovley dad!!  

Fredag, tacos och mys. LIFE!

Bloggar senare.

Trevlig helg.

bjuder på en bild, kan man bli snyggare?  

Av Elin Borgström - 14 februari 2013 20:49

Aa, som sagt, idag så är det alla <3 dag. Jag åt tårta till frukost, sånna är vi...Halva dagen blev spenderad i skolbänken och andra delen med med mi amigos. Vi tagga till pappa och kollade på a Walk to remember. Sjukt bra film. Vi hade det bara cozy med godis och snacks! I just feel like a tjockis.
Happy valentine!

Av Elin Borgström - 12 februari 2013 22:41

Jag har gjort om det här inlägget fyra gånger nu.....!


Idag så har jag varit i skolan. det var väl som vanligt (jag fick C på so provet :D )


När jag kom hem så lagade jag mat (just proud of myself) intresseklubben anntecknar.


men detta inlägg så vill jag också säga godnatt.

så... godnatt

Av Elin Borgström - 12 februari 2013 11:51

                                    

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards