borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Borgström - 24 februari 2013 13:21

Sitter på tåget med bästa Hanna nu.
Here we come 1D world!! :) :D

Av Elin Borgström - 24 februari 2013 12:11

Idag sp blor det 1D wirld med Hanna, mamma skjutsar oss till tumba så tar vi tåget till centralen så det blir najs.

Ha en trevlig söndag!

Av Elin Borgström - 23 februari 2013 20:24

Jag var ju på sydpoolen idag med drudarna. Det blev en najs dag där. Vi, ja, bada haha. Men det blev sjukt stressigt sen till dansen, kom lite sent till den men vad glr man? Nu är jag hemma hos mamma, vi kollar på mello, första låten var ju, som, den var! Hehe. Nu ska vi kolla vidare.

Kraaaaam

Av Elin Borgström - 23 februari 2013 01:03

Ja, efter skolan så drog vi hem till pappa, vi hade myskväll och gjorde misslyckade pankakor. Blev INTE bra. Brandlarmet gick, mitt öra! Vi hade the typical girltalk. HAHA. Men imorgon blir det sydpoolen, så vi går upp vid åtta, sleep well. Ni får en liten bildbomb nu.

Av Elin Borgström - 22 februari 2013 15:55

Aa, är i skolan nu då. Hade nyss matteprov. welcome to my life F. Stannade kvar i över en timme i skolan för att göra det där f*cking provet.

Nu så ska vi gå till ica snart och sen så ska vi gå hem till mig. The bruds sover hos mig idag och i morgon så blir det sydploolen. 

Men drar till ica nu så bye.  

Av Elin Borgström - 21 februari 2013 17:17

  haha, tönt! 

Av Elin Borgström - 20 februari 2013 16:31

Var nyss inne på min blogg och tittade lite. den är väll igentligen sjukt tråkig, eller? 

Aja. ville i allafall säga också att mitt youtube inte funkar... är det bara mitt?

Nu så ska jag spela minecraft.. haha nerd. 

Av Elin Borgström - 20 februari 2013 16:12

När jag var liten. Man behövde inte bry sig, livet var en lek, behövde inte gå... kunde sitta i vagnen. Det största problemet man hade var typ om man ville leka med barbie eller hästar (det blev ofstast en kombination) livet var så mycket lättare då.

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards