borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Borgström - 5 februari 2013 21:13

Ja... jag tänkte svara på frågestunden som jag hade för typ några veckor sen. Lets go!


1. Bästa minnet med mig? Bibbi alltså- har massa roliga minnen med dig. men kanske när vi var på "vamyprer suger" och vi typ fick skrattanfall. HAHA

2. Favoritårstid? sommar & vinter


3. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Spara, shoppa och skänka väldigt mycket till typ barn och djur i andra länder.

4. Roligast med att blogga? Om man får några fina kommentarer och att skriva.


5. Hur många besökare brukar du ha per dag? Ha... inte så många


6. Vilka bloggar läser du? Många...

7. favoritlåt? Har många, just nu så är det let her go, last first kiss, Irresistible och They don’t know abaut, men jag byter typ hela tiden.


8. donken/subway? donken

9. Hur mycket får du i månadspeng? derru...

10. Kär? nej

11. Facebook eller bloggen? båda


12. Bästavän/bästavänner? har flera fina vänner men du du Bibbi.


13. Vad tycker du om mig? bibbi alltså- Super söt, snäll omtänksam och bäst helt enkelt. Men vi har tappat kontakten lite.

14. Vad tycker du är roligast, att gå på bio eller att bowla? Båda

15. Vilken app har du gjort din header i? Många olika.

16. Tycker du om bloggplatsen som bloggportal? Den är helt okej

17. Kan du börja videoblogga? kanske det.

18. Favoritfilm? She's the man tror jag.

19. Vilka sidor brukar du ta inspiration's bilder ifrån? Google haha och we <3 it.

20. Vad blev du mest nöjd med av det du fick i julklapp? ALLT!

21. Om du fick önska dej 3 saker om vad som ska hända i år, vad skulle det vara? Att ha de awsomest året  haha.

22. Har du nått husdjur? Nej, hade hund och har haft kanin men inte nu :/

23.Berätta nått dumt du gjorde när du var liten? En gång när jag var två år så gick jag ner till ica utan att någon visste om det.

24. Har du nått syskon? En storasyster

25. Vad är ditt favorit namn? Vet inte många är fina

26. Vilket land skulle du villa åka till helst? London just nu.

27. Välj ett, bil eller båt? Beror på... :%

28. Vad är ditt favorit djur? elefant


Hoppas att ni är nöjda med svaren kram kram kram!

Av Elin Borgström - 5 februari 2013 18:09

Vi började 09.20 idag och så sluatde vi en lektion för tidigt för lärarna skulle på nått möte så jag haängde med Vickan hem med Sanne, vi typ snacka filmade lite och så, sen så fick jag skjuts av Sannes mamma hem och nu är jag hemma hos mamma. Mamma och Bell är på nåt gymnasie grej och kommer vid halv nio så är solo hemma. Ska äta nu

Kram


Jag bjuder på en ful bild:

 

Av Elin Borgström - 4 februari 2013 10:02

hallåjsan vänner!
Jag var haos tandläkaren idag. har typ fobi för dem. Usch. så hemskt. Asså först så kommer man lixom in, bara miljön där är läskig. Helt vitt och blä. Sen så kommer dem in och ba: Elin borgström, välkommen in i helvetet. Så går man in, så går  man in i ett rum (dörren är öppen så alla som går förbi kan titta in) Åså sätter man sig i stolen och så fätter de ner den. och de bara: slappna av... jag ska inte döda dig. HEEEH. Så stoppar de in en såndär spegel i munnen med sina äkliga händer och så frågar de massa frågor som man inte kan svara på för att de har sina händer i munnen. Men aja det såg bra ut. Stolt.

Nu så är jag på No lektion men jag är klar så jag slänger in ett litet inlägg.


Krammisar

Av Elin Borgström - 3 februari 2013 19:24

dagen har varit sjukt tråkig. typ pluggat....

har inget att skriva men ni får en dagens låt.


 

Av Elin Borgström - 3 februari 2013 17:22

Halloj. Igår kväll så hade jag ingenting att göra så som rubriken säger så städagde jag.De första fyra är före och de andra är efter att jag hade städat.
Jag tog bort syntstället och ställde synten på skrivbordet.

Karm


Av Elin Borgström - 3 februari 2013 00:14

god kväll!


Vi kollade på melodifestivalen, tyckte att det var rätt som gick till final och så men det var ingen som jag riktigt fastnade för. ingen var lixom "wow" eller vad man nu ska säga. Ja, inget mer har väl hänt i gues.



Av Elin Borgström - 2 februari 2013 19:07

I morse när Bell gjorde pannkakor så gick brandlarmet. JAg tror jag fick tinnituss. (joking) Men ja...hittade inte något roligt folk idag så jag har ägnat dagen åt INGENTING. okej jag har ritat lite och pluggat lite, men inget mer. Bell har några kompisar har  så ja... det händer inte så mycket. Just nu är facebook, instagram och youtube mina bästa vänner.

instagram: Ellanellan99 .

Så ja... kram  

Av Elin Borgström - 2 februari 2013 12:21

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards