borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Borgström - 2 februari 2013 11:45

Nu är det lördag igen. Livet går vidare. VAd ska jag hitte på idag? Har absolut ingenting att göra. Ligger nu i sängen men jag ska gå upp snart och äta amerikanska pannkakor som Bellan har gjort! MUMS. Sen ska jag väl ta och kontakta någon tolig och hitta på något tror jag, hoppas jag. Typ forever alone!


Tänkte också tipsa denna bloggen: http://heavenforme.blogg.se supersöt tjej!

 

Kram

Av Elin Borgström - 1 februari 2013 21:44

Vi var tvungna. Innan min mamma och pappa skillde sig då hade vi en hund. Han var den sötaste, finaste och underbaraste. (enligt mig) Han skällde på andra hundar när vi var ute och gick, för han var lite osäker. Vi sålde honom för ett år sen ungefär. Ibland så kunde han vara den jobbigaste, men ibland var han den ända som man ville vara med. Vi brukade ligga på golvet och kolla på tv han och jag. Det känns så tomt utan honom. Ingen som tittar upp i fönstret när han ser att man kommer hem. Ingen som kommer springande när man öppnar dörren och ingen som man kan ligga på golvet och titta på tv med. När vi skulle köpa hund så ville jag inte så mycket, det var mest Bell. Men när vi skulle sälja honom så var det typ bara jag som ville ha kvar honom. Hans blick. Det kändes som han förstod vad man sa när man pratade med honom. Han la huvudet på sen och såg på en med sina svarta ögon. Men när han ville oss någonting så förstod vi inte. Det var inte lätt ha hund och det är först nu som jag förstår hur mycket han egentligen betydde för mig.
För att vara med i tävlingar så skulle båda öronen ligga ner men hans ena öga stod upp, men vi brydde oss inte. Han var unik.
Jag tror att många redan har slutat läsa men jag ville bara skriva av mig lite. Jag har inte hälsat på honom sen vi sålde honom och jag vet inte om jag skulle klara att hälsa på honom. Jag kanske skulle få minnen och bryta ihop. Han var typ knähög men han ser större ut på bilderna.
Kram

Av Elin Borgström - 1 februari 2013 18:54

Nyss så kom pappa hem med pizza så vi har ätit det och nu så kollar vi på catch me if you can och äter cheez hearts. Mys

Av Elin Borgström - 1 februari 2013 17:09










One of my favourite boys fyller år idag! grattis!!!! HAn fyller 19!? Min söta lille pojk. Så underbar. för ni som inte vet. här får ni 35 söta bilder på honom. GRATTIS, forever a directioner!   

                                                                      


Av Elin Borgström - 1 februari 2013 16:36

Igår så hade jag, Bell och mamma lte mini spa hemma. Vi hade fotbad hårinpackning och ansiktsmask. Så det var mys. Idag så var jag i skolan och sen så gick jag hem till pappa. Kram

Av Elin Borgström - 1 februari 2013 11:23

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards